Presentpåse

Resultatet av allt detta pillande med praliner blev tre fina presentpåsar. En fick morfar när han fyllde år nu i februari och en fick min pappa när han fyllde år. Den tredje står kvar hemma i kylskåpet.
Jag ritade fina ettiketter till de två som gavs bort men glömde helt bort att fota det. Nå ja, så här ser i alla fall den som blev kvar hemma ut.
 
 
Empa
2014-02-21 @ 01:32:07

Vad duktig du ar!!! Ser jattegott ut alltihop. Nu blev jag rejalt sugen pa choklad! Superkul att du borjat blogga ocksa!

Puss och kram

Svar: Tack! Det är väldigt kul att hålla på och greja :)
Puss!
Angelica Inelöv




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

inelov.blogg.se

Min tanke med det här är att jag ska blogga om bakning, virkning, och kanske lite målning. Det kan väl hända att det slinker in lite grann om tvillingarna också. Vi får se. Det är inte hugget i sten.

RSS 2.0